Yardım
UrbanGarden'a nasıl üye olabilirim?
‘’Üye Ol’’ butonuna tıklayarak üyelik için mecburi olan kişisel bilgileri ve adres bilgilerini doldurarak üye olabilirsiniz. Üyeliksiz alışveriş seçeneği de mevcuttur.
Üye olduğumda herhangi bir ücret öder miyim?
Hayır, üyelik için hiçbir ödeme yapmazsınız.
Şifremi unuttum ne yapmalıyım?
Sitemize daha önce üye olmuş ancak şifrenizi unuttuysanız; ‘’üye girişi’’ kısmından e-posta adresinizi yazarak ‘’şifremi unuttum’’ butonuna tıklayınız. Bu şekilde yeni şifrenizi oluşturabilmek için tarafınıza bir e-mail gelecektir. Gelen mailin yönlendirmesi doğrultusunda şifrenizi yenileyebilirsiniz.
UrbanGarden'dan nasıl ürün sipariş verebilirim?
Site üzerinde satın almak istediğiniz ürünün ‘’sepete ekle’’ butonuna tıklamalısınız. Daha sonra sepetinize gittiğinizde kişisel bilgilerinizi, adres bilgilerinizi ve ödeme yönteminizi seçerek sipariş verebilirsiniz.
UrbanGarden'dan alışveriş yapmak güvenli midir?
Ziyaretçilerimizin kişisel bilgilerinin güvenliği bizim için çok önemlidir. www.urbangarden.com.tr, kişisel verilerin toplanması ve saklanması konusunda en üst güvenlik önlemlerini kullanmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz bankalara şifreli bir şekilde gönderilmekte ve hiçbir şekilde www.urbangarden.com.tr tarafından saklanmamaktadır. Kişisel bilgileriniz tarafımızca 3. şahıs veya kurumlar ile paylaşılmamaktadır.
Ödeme sayfasında hangi yollarla ödeme yapabilirim?
Ödeme sayfasından kredi kartı, banka kart, havale ve eft yollarından birini seçerek ödeme yapabilirsiniz.
Sepete ürün ekleyemiyorum ne yapmalıyım?
İlk olarak kullandığınız internet tarayıcısından farklı bir tarayıcıyı denemelisiniz. Google Chrome, Microsoft Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox vb tarayıcıları deneyebiliriniz. Farklı bir tarayıcıdan denediğinizde de aynı sorunu yaşıyorsanız internet geçmişinizi ve çerezleri temizleyerek tekrar denemelisiniz. Sorun hala çözülmediyse info@urbangarden.com.tr adresine sorunu bildirmenizi rica ediyoruz.
Üyeliğimi iptal etmek istiyorum nasıl yapabilirim?
Üyeliğinizi iptal etmek istediğinizde info@urbangarden.com.tradresine e-mail gönderebilirsiniz.
Sipariş oluşturduğumda ekranda hata mesajı çıkıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim?
Böyle bir durumda öncelikle tarayıcınızın geçmişini ve çerezleri temizleyip tekrar denemenizi öneriyoruz. Sorun hala devam ediyorsa hatayı info@urbangarden.com.tr adresine e-mail yoluyla bildirmenizi rica ediyoruz.